perfektní přehledná nabídka, rychlá reakce
14.09.2023Velmi příjemný výběr specifického značkového zboží. Individuální flexibilní možnost vyzvednutí osobně.
02.08.2023Plní přesně moje požadavky. Dobrá cena. Rychlé dodání. Výborná komunikace.
02.08.2023Rychlost, komunikace
10.07.2023velmi rychlé vyřízení objednávky včetně dodání
04.07.2023Vše OK.
Po založení platby je zákazníkovi automaticky odeslán e-mail s informací k platbě v následující podobě.
Součástí e-mailu je tlačítko ,,Zjistit stav platby”, pomocí kterého může zákazník přejít na webovou stránku s informací o stavu dané platby. Zjistí tak, zda je platba ve stavu zaplacená, nezaplacená nebo čeká na zaplacení.
Platba byla zákazníkem úspěšně dokončena. Tento stav je ihned předán do e-shopu skrze API či e-mailovou notifkaci (pouze pokud si e-shop přeje). E-shop či online prodejce může poskytnou zboží.
Tento status může nastat ze dvou důvodů. Zrušením platby zákazníkem, kdy zákazník platbu stornoval v internetovém bankovnictví. Nebo zrušením platby partnerem (bankou). Mezi příklady zamítnutí patří nedostatečný obnos finančních prostředků na účtu, zákazník nemá povolené internetové platby, platební karta zákazníka je po splatnosti apod.
V případě, že plátce platbu neuhradil, a my jsem byli o této skutečnosti informováni, předáváme stav platby NEZAPLACENÁ ihned do eshopu prostřednictvím API.
Zákazník se rozhodl platbu nedokončit v průběhu platebního procesu. Stav PENDING není předáván automaticky do e-shopu.
V tomto případě je zákazníkovi umožněno platbu opakovat. Tedy znovu vybrat platební metodu a učinit další pokus o zaplacení. Pokud zákazníkovi platbu nedokončí do 7 dnů od zahájení, systém platbu automaticky označí za nezaplacenou a kupující ji již nemůže provést znovu.
Tento status platby se může zobrazit i v případě, že zákazník provedl všechny potřebné kroky k dokončení platby, stále však probíhá převod peněžních prostředků mezi bankami.